Turundushommikud
Eesti Olümpiakomitee korraldab
kaks korda aastas spordivaldkonna töötajatele suunatud turundushommikuid, mille
eesmärk on innustada ja inspireerida spordiorganisatsioone mõtlema suuremalt,
katsetama värskeid ideid ning avama uusi vaatenurki, millele varem ei ole ehk
mõeldudki.
Turundushommik on justkui platvorm, kus sünnivad uued ideed ja algatused, mis
aitavad viia Eesti sporditurunduse järgmisele tasemele.
Selle poolaasta turundushommik toimub 15. oktoobril Telliskivi loomelinnaku ruumis „Must saal“, mis asub restoran F-Hoone kõrval (Telliskivi 60a/4).
Osalema on oodatud kõik spordiorganisatsioonide töötajad ning teised huvilised, kellele sporditurundus korda läheb.
Lähtudes varasematest tagasisidetest, keskendume seekord kahele kiiresti kasvava mõjuga teemale:
- Persoonibrändi jõud spordis – kuidas selle abil toetajaid leida ja usaldust kasvatada
- Naiste spordi potentsiaal – kuidas muuta maailmas tõusev trend eduks ja tuluks Eestis
Registreeru Eesti Olümpiakomitee turundushommikule SIIN. Osalustasu on 50 € (sisaldab ka lõunasööki).
PÄEVAKAVA
9:00-9:30
Registreerimine ning hommikusöök
Alusta päeva mõnusas tempos, naudi hommikukohvi ning kohtu teiste
valdkonna professionaalidega.
9:30–11:00
PERSOONIBRÄND: Usalduse valuuta ja toetuste võti
Ott Kiivikas, mees nagu orkester
Tugev persoonibränd ei ole enam
pelgalt lisaväärtus, vaid hädavajalik tööriist, millega luua usalduslikke ja
püsivaid suhteid toetajate, fännide ja koostööpartneritega.
Olgu tegu sportlase, alaliidu, klubi või konkreetse sündmusega – läbimõeldud
persoonibränd suudab luua ühenduse ja kasvatada mõju.
Koos kogenud sportlase ja inspireeriva esineja Ott Kiivikasega arutame, kuidas:
- Luua järjepidev ja usaldusväärne persoonibränd
- Oma brändi järjepidevalt läbi erinevate kanalite kasvatada
- Sportlane saab olla oma ala parim turundaja
- Mida ootavad toetajad ja kuidas nendeni jõuda
11:00–11:15
Sirutuspaus
11:15–12:30
Naiste sport trendib: kuidas see teadmine enda ala jaoks tööle panna?
Maria Sootak, Eesti Jalgpalli Liit, naiste jalgpalli
koordinaator
Mati Lilliallik, masside liigutaja
Sigrid Kupenko, Sportland Eesti AS, turundusjuht
Eesti suurima spordiklubi MyFitnessi esindaja
Rahvusvahelisel areenil on naiste
sport tõusnud üheks suuremaks turunduspotentsiaaliga valdkonnaks. Eestis on
selles vallas aga veel palju kasutamata võimalusi.
Kuidas muuta see kasv reaalseteks tulemusteks – rohkem nähtavust, suuremat
osalust ja tugevat toetajabaasi?
Arutelu keskendub praktilistele kogemustele ja inspireerivatele ideedele, muuhulgas:
- Kuidas suurendada naiste osalust spordisündmustel ja võistlustel
- Miks on naised sponsoritele üha atraktiivsem sihtrühm
- Millised sõnumid, kampaaniad ja kanalid töötavad just naiste spordi turunduses
12:30-13:30
Lõunasöök