„Anett on alati jätnud kahe
jalaga maa peal oleva inimese mulje. Ta läheb, ta mängib, ta ajab oma asja,
teda ei huvita, mida kuskil öeldakse või räägitakse, sest tema tahab ja tema
teeb. Ta läheb heas mõttes läbi seina ja tema teekonda on olnud väga huvitav
jälgida,“ räägib Lehis.
Ta tunnistab, et vahel on olnud Kontaveidile kaasaelamine olnud päris
keeruline. „Mul on jube raske eestlastele kaasa elada, sest ma lähen nii närvi.
Mul on endal palju lihtsam ise vehelda ja rajal olla, sest kui ma elan kaasa,
hakkab mu käsi värisema ja ma ei saa samas mitte midagi teha. Värisen siis ja
mõtlen, et palun tehke ära, tooge see punkt koju,“ naerab ta.
2021. aasta oli Kontaveidile meeletult edukas – ta tõusis esimest korda maailma edetabelis esikümnesse, ta võitis neli WTA tiitlit ning tal õnnestus jõuda WTA aastalõputurniirile, kus tal tuli finaalis tunnistada hispaanlanna Garbiñe Muguruza paremust.
„Ma tean, et ma annan alati endast kõik. See oli üks hullumeelne aasta, aga ma tean, et karjääri lõppedes mul ei ole selliseid mõtteid, et oleks võinud midagi teistmoodi teha,“ räägib Kontaveit.
Tennisisti sõnul on ta alati olnud uhke Eesti esindamise üle. „Ma arvan, et see on äge kui näitan, et sellisest väikesest riigist on ka võimalik nii populaarsel ja suurel spordialal läbi lüüa. Loodan, et olen natukene Eesti kohta teadlikkust tõstnud. Ma olen patriootlik inimene, ma armastan meie riiki. Ma ei tea, kas see on veel eriti suurelt minu sees, sest ma olen pidanud palju kodunt eemal olema. Mul on alati soe tunne, kui ma koju tulen,“ räägib Kontaveit.
Vaata videost, kuidas sai rusikavibutamisest Kontaveidi kaubamärk ning kuidas elas Lehis kodus kaasa tennisisti mängule Serena Williamsiga.
„Tähistame sajaga!“ on Eesti Olümpiakomitee 100. juubelit tähistav mainekampaania, mis toob esile viimase saja aasta Eesti spordi valitud säravad hetked, tunnustab taustajõude nende taga ja Eesti spordi fänne, kes neile hetkedele erineval moel on kaasa elanud. Kampaania valmis koostöös Havas reklaami- ja meediaagentuuriga ning disainiagentuuriga Brandon Disain. Meie spordikangelased ja nende säravad hetked jõuavad Eesti inimesteni läbi telereklaamide ja JCDecaux välireklaami pindade kuni 17. detsembrini.