Turundushommiku peateemaks oli sotsiaalmeedia kui turunduskanali piiramatud võimalused. Ürituse avas kogenud sotsiaalmeedia strateeg Kairi Killing, kes rõhutas, et kuna 71% eestimaalastest kasutab erinevaid sotsiaalmeediaplatvorme, on organisatsioonidel ja sportlastel oluline olla seal, kus asub nende sihtrühm.
Turunduskommunikatsiooni strateeg Katrin Pihela tõi oma ettekandes esile isikliku ja organisatsioonilise kuvandi tähtsuse. „Kui sa ise oma kuvandit ei kujunda, teeb seda keegi teine,“ rõhutas ta.
Päeva lõpetas Sportlandi turundusjuht Keisy Põldsam, kes jagas praktilisi nippe ja tööriistu, kuidas luua kvaliteetset sisu tasuta rakenduste abil, säästes nii aega kui ka ressursse.
Eesti Olümpiakomitee kommunikatsioonijuht Merili Luuk sõnas, et turundushommikud aitavad hoida spordivaldkonda pidevas arengus. "Meie eesmärk on innustada organisatsioone ja sportlasi kasutama uusi lähenemisi, jagades praktilisi teadmisi ja inspireerivaid kogemusi. Nii turundushommik kui päev varem naissportlastele toimunud vestlusõhtu näitasid, et EOK on õigel teel," ütles Luuk.
Järgmine EOK turundushommik toimub sügisel.